گروه کوهنوردی اماوند

ارتفاع 3540 متر

سرپرست: نادر گنجعلیخانی

تاریخ اجرا: 25-24 فروردین 96

قله حسین لالابه ارتفاع  3540 متر از سطح دریا بلند ترین قله از ارتفاعات دلفارد می باشد. که در روستای دلفارد از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت، با مختصات جغرافیایی 57 درجه و 41 دقیقه طول شرقی و 28 درجه و 49 دقیقه عرض شمالی، در 35 کیلومتری شمال غرب شهر جیرفت قرار گرفته است. قله حسین لالا از یک طرف به ارتفاعات سربیژن و از طرف دیگر به ارتفاعات بحرآسمان می رسد.

برنامه بهاری قله ی زیبای حسین لالا واقع در دلفارد جیرفت از ساعت 3 بعد از ظهر با سوار شدن بر دو مینی بوس از رو به روی کتابخانه ملی اغاز شد. تعداد افراد شرکت کننده سی و دو نفر بود. حدود ساعت شش و نیم عصر به منطقه دلفارد رسیدیم و در ویلایی که اقای کمالی در اختیار ما گذاشتند ساکن شدیم که همینجا جا دارد از اقای کمالی بابت محل اسکان و همکاری با گروه تشکر ویژه نمایم. شب در هوای خنک بهاری با نوشیدن چای اتشی سپری شد. روز جمعه ساعت 6 صبح حرکت به سوی قله را اغاز کردیم. هوای منطقه بسیار عالی بود و شکوفه های درختان زیبایی منطقه را افزوده بود.بین راه قله برای صرف صبحانه توقفی داشتیم و باز رهسپار قله شدیم. ساعت 11 را نشان می داد که به قله حسین لا لا رسیدیم . برف روی قله و مناظر اطراف زیبایی خاصی به منطقه داده بود و ما حدود یک ساعت و نیم از این مناظر زیبا لذت بردیم.و بعد از ان راه بازگشت را پیش گرفتیم. ساعت حدود 4 بود که به محل اسکان رسیدیم و به این ترتیب این صعود هم به پایان رسید.

جا دارد از تمامی همنوردان عزیز خصوصا اقای کمالی بخاطر همکاری خود برای هر چه بهتر برگذار شدن برنامه ، کمال تشکر را داشته باشم.

افراد شرکت کننده در برنامه:

خانم ها: مهدیس حبیبی – افروز غفاری – زهرا خضری مقدم – ارغوان  کاظمی – ندا موسی نژاد – مژگان مرسل پور – عالیه ابراهیمی – مریم حیدری – شفیعی – رویا جلالیان – گرامی – شیوا نظری – مهدیه نمازی

اقایان: رضا کاظمی – مجید امیری مقدم – محسن ابراهیمی پور – محمد حسین زنگی ابادی – آرش نعمت الهی – میلاد معاذالهی – سید جواد یعقوبی – حاج علیرضا گوهرگزی – صفری زاده – مختار مهرگان – امیر حسین سعیدی –مهدی شمس فرد- ابوالقاسم زنگی ابادی – حمید دهقانی-  مسلم نخعی – محمد گل محمدی – رضا نورالدینی – مسعود جیردهی – نادر گنجعلیخانی (سرپرست)