گروه کوهنوردی اماوند

راهنما و سرقدم: داوود ژاله محرابی

عقبدار تیم: نادر گنجعلیخانی

کمک سرپرستان: احمد گیلانی – نادر گنجعلیخانی – مختار کهرگان – جابر فدایی

شروع برنامه از 11 خردادماه ساعت 6 عصر بود به اتفاق 43 نفر از دوستان و همنوردان عزیز، به دلیل بُعد مسافت تقریبا 24 ساعت طول کشید تا به شهر زیبا و سرسبز خلخال رسیدیم . قبل از ورود به این شهر بعد از زنجان درست سمت چپ جاده یک پُل معلق زیبا به نام پیرتقی وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست . بعد از عبور از پل و دیدن منطقه زیبای آن حدود ساعت 6 عصر وارد خلخال شدیم به دلیل وجود بارندگی شدید و سرما، یک واحد مسکونی بزرگ اجاره کردیم. بعد از استراحت کافی صبح روز شنبه 13 خرداد با ورود به منطقه اندویل، برنامه پیاده روی خودمان را شروع کردیم در روز اول با طی مسافت 20 کیلومتر و گذشتهن از مراتع و روستاهای زیبای جنگلی به یک کافه بین راهی به نام کافه عمو بهروز رسیدیم. شب را در کافه فوق استراحت کردیم و روز بعد به مسیر خود ادامه دادیم. مسافت روز دوم هم حدود 25 کیلومتر بود که تعدادی از دوستان به دلیل طولانی بودن مسیر، وانت اجاره کردند و آخر مسیر را با وسیله را با وسیله نقلیه پیمودند ، حدود ساعت 5 عصر برنامه جنگلنوردی به پایان رسید اما چون وقت کافی داشتیم به ساحل زیبای گیسوم رفتیم و چند ساعتی هم در ساعحل فوق به استراحت پرداختیم در انتهای شب با سوار شدن به اتوبوس و حرکت به سمت کرمان یکی دیگر از برنامه های خوب باشگاه به پایان رسید.

در اینجا، باید از دوستان و همنوردان عزیز و به ویژه راهنمای خوب برنامه آقای داوود ژاله محرابی که در اجرای این برنامه نقش اساسی داشتند تشکر ویژه به عمل آورم.