گروه کوهنوردی اماوند

برنامه این هفته

طبیعتگردی دره راگه    بیشتر بدانید...

کوهپیمایی کوه های پردیسان    سرپرست خانم انجم شعاع 09137133488

گلگشت و فرود از ابشار های فوسک     بیشتر بدانید...

بازدید از منطقه شگفت انگیز گندم بریان

فرستادن به ایمیل چاپ

به نام خداوند یزدان و هستی بخش

بازدید از منطقه زیبای گندم بریان

تاریخ اجرا: 18 اسفند ماه

سرپرست: خانم فاطمه غلامعلی پور

در تاریخ هیجدهم اسفند ماه نود و شش مصادف با روز مادر با حضور نه تن از همنوردهاي عزیز برنامه را در حدود ساعت شش صبح از جلوی کتابخانه ملی آغاز نمودیم و در ساعت هفت ونيم به شهداد رسیدیم و سوار ماشین هایی که از قبل تدارک دیده شده بود شدیم و راهی مقصدمان گندم بریان شدیم و قبل از رفتن به سمت منطقه در شهداد در یک خانه بوم گردی در کنار استخر صبحانه ای میل نمودیم و پس از صرف صبحانه و خرید محصولات شهداد از جمله حنا و سدر و... راهی دل کویر شدیم ابتدا کلوت های دلفيني را دیدیم و پس از گرفتن عکس یادگاری به مسیر خود ادامه دادیم و دربین راه دوستان گروه دوچرخه سوار اهل مشهد را دیدیم که در راه برگشت از منطقه گندم بریان بودن و بعداز یک احوال پرسی و گرفتن عکس يادگاري به راه خودمان ادامه دادیم ودر مسیر جوش های نمکی وکلوت ها و رودخانه شور را بازدید نموده و در کنار رودخانه برای استراحت اسکان کرده و بعداز شش الی هفت کیلومتر پیاده روی و دیدن منطقه گندم بریان با آن سنگ های آذرین زیبایش و گرفتن عکس به محل اسکان برگشتیم و چای و ناهار را صرف کرده واستراحتي کوتاه نموده و رهسپار دیدن آبشار و منطقه سنگ های قیمتی شدیم و بعد از دیدن طلوع خورشید و یک افرود کوتاه به سمت شهداد و کرمان رهسپارشديم و برنامه به پایان پذیرفت.

از جناب آقای سعید خادم زاده به خاطر تمام محبت هایشان و زحمت هایی که دراین برنامه را کشیدند کمال تشکر رادارم .