گروه کوهنوردی اماوند

برنامه این هفته

طبیعتگردی دره راگه    بیشتر بدانید...

کوهپیمایی کوه های پردیسان    سرپرست خانم انجم شعاع 09137133488

گلگشت و فرود از ابشار های فوسک     بیشتر بدانید...

کوهپیمایی دره وامق آباد

فرستادن به ایمیل چاپ

به نام خالق طبیعت و زیباییهایش

برنامه وامق اباد کوهپایه به تاریخ 17 فروردین 97 در حالی اغاز شد که حدود 104 نفر از دوستان برای برنامه نام نویسی کرده بودن و اولین برنامه سنگینی بود که قرار بود برگزار بشه ..
هوای بهاری و طراوت طبیعت باعث شده بود که دوستانمون به سوی طبیعت نو روانه بشن...
برنامه ساعت 6 و نیم صبح جمعه از جلوی کتابخونه ملی اغاز شد... با دو اتوبوس و یک مینی بوس به سمت کوهپایه حرکت کردیم و حدود هفت و نیم ابتدای مسیر پیاده روی بودیم...
با سرقدمی جناب پورابراهیمی و ته خط اقای گیلانی برنامه سنگینمون رو شروع کردیم... رودخونه کم اب تر از سالهای گذشته بود اما صدای اب به مسیر رونقی عجیب داده بود. سبزیه برگ درختها همه نو بود. .. مسیر بسیار دلچسب بود. با دوستان زیادی برای اولین بار همسفر شده بودیم و این اغاز دوستیها شیرین بود... بعد از حدود دو ساعت پیاده روی برای صرف صبحانه کنار رودخانه و زیر سایه درختها توقف کردیم و همه دوستانه صبحانه رو میل کردیم و دوباره به مسیرمون ادامه دادیم تا به ده حسین برسیم... میانه راه بود که تیم به دو گروه تقسیم شد و گروهی از مسیر عادی رفتن و گروهی از مسیری سخت تر و کوهنوردی... ولی بالاخره همه با هم به ده حسین رسیدیم .... اونجا قرار بود تا عصر بمونیم...
تا ابشار دو ساعتی راه بود... قرار بر این شد دوستانی که نمیخوان برن تا ابشار همونجا بمونن. و یک تیم به سرپرستی اقای گیلانی به سمت ابشار روانه شدند.. و حدود سه ساعت بعد به ما پیوستن ..
ما که ده حسین مونده بودیم با دوستانمون اشنا شدیم... بازی های نوستالوژی انجام دادیم.. هفت سنگ و وسط بازی کردیم. مسابقه طناب کشی انجام دادیم و ...
بعد از اینکه دوستانمون از ابشار برگشتن ناهار رو خوردیم و کمی استراحت و ساعت سه حرکت کردیم به سمت کوهپایه .... ساعت 5 و نیم بود که به ابتدای مسیر رسیدیم و سوار اتوبوس شدیم و به سمت کرمان حرکت کردیم... برنامه حدود ساعت 6 و نیم جلوی کتابخونه ملی به اتمام رسید...
خدا رو سپاسگزارم که به خوبی و شادی و سلامتی این برنامه سنگین صد نفره انجام شد و به دوستانمون خوش گذشت..

با تقدیم احترام
فاطمه سلطانی نژاد

پیش آهنگ... جناب اقای مجید پورابراهیمی
عقب دار... جناب اقای احمد گیلانی
تشکر صمیمانه میکنم از تمام دوستانی که منو یاری کردن تا این برنامه به خوبی انجام بشه...