گروه کوهنوردی اماوند

فرستادن به ایمیل چاپ

برنامه گردشگری سفر به جیرفت روزهای جمعه و شنبه ۲۴ ام و ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

سرپرست: آقای محمد مقصود نژاد

صبح جمعه به همراهی ۵۴ نفر از همنوردان باشگاه اماوند عازم جیرفت شدیم صبحانه در منطقه زیبای مسکون صرف شد سپس عازم جیرفت شدیم حدود ساعت ۱۱ از موزه جیرفت بازدید کردیم و پس از آن عازم کنار صندل مهد تمدن قدیم بشر شدیم و پس از استراحتی کوتاه بسوی روستای نراب واقع در ۳۰ کیلومتری شمال جیرفت و واقع در حوضه ابریز شرق سد جیرفت شدیم حدود ساعت ۳ تا ۵ عصر در مکان زیبایی پیش بینی شده استراحت کرده و ناهاری صرف نمودیم . سپس برنامه پیاده روی به سمت دریاچه سد با عبور از میان باغ ها و رودخانه زیبا با نظم و شادی هر چه تمام تر اجرا شد.
پس از حدود یک ساعت ونیم پیاده روی سبک حدود یکساعت در کنار دریاچه سد و سکوت زیبای محیط  لحظات شادی را سپری کردیم .
سپس راه برگشت به محل شب مانی را پیش گرفته و حدود ۹ شب به محل مورد نظر رسیدیم یک ویلایی زیبا پر از گل و میوه.
شب را پس از دور هم بودن به صبح رساندیم و صبح زود عازم رودخانه زیر سد شدیم صبحانه در کنار رودخانه و اب بازی شعف دیگری داشت . سپس راه برگشت را پیش گرفته و ناهار را در دهستان دهبکری و دور همدیگر صرف نموده و اهنگ کرمان نمودیم . و سفر در کمال صحت و سلامت حدود ساعت ۶ عصر در کرمان پایان پذیرفت.